Beauty Festival search
NEXT EXHIBITION 3-5 Οκτωβρίου 2020

Ασφαλείς συνθήκες για εκθέτες και επισκέπτες.

Με ασφάλεια και συνέπεια, το φθινοπωρινό Beauty Festival 2020 θα πραγματοποιηθεί τηρώντας τους κανόνες που ορίζει το Πρωτόκολλο Υγειονομικού Περιεχομένου, για τη διοργάνωση εμπορικών εκθέσεων αλλά και τους κανόνες τήρησης αποστάσεων σε χώρους συνάθροισης κοινού προς περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

  1. Χωρητικότητα ατόμων στα περίπτερα των εκθετών (εργαζόμενοι και επισκέπτες)
  • Έως 20 τ.μ.: 4 άτομα
  • Από 20 έως 100 τ.μ. : 4 +1 άτομο ανά 10 τ.μ.
  • Άνω των 100 τ.μ. : 12 άτομα +1 άτομο ανά 15 τ.μ.
  1. Όσον αφορά τους επισκέπτες της έκθεσης επιτρέπεται 1 άτομο ανά 15 τ.μ. επιφάνειας στους κοινόχρηστους χώρους της έκθεσης, το οποίο αναλογεί σε περίπου 500 άτομα συγχρόνως.
  2. Το πλάτος των διαδρόμων μεταξύ των περιπτέρων θα πρέπει να είναι προσαυξημένο κατά είκοσι τοις εκατό (20%) σε σχέση με το πλάτος που ίσχυε τα προηγούμενα έτη.
  3. Εντός των περιπτέρων των εκθετών ισχύουν οι κανόνες τήρησης αποστάσεως που ισχύουν στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου καθώς και οι κανόνες που ισχύουν για την απόσταση μεταξύ τραπεζοκαθισμάτων στην εστίαση.
  4. Η συμμετοχή εκθετών, προμηθευτών και προσωπικού θα είναι ονομαστική. Για την είσοδο τους στο χώρο θα προηγείται θερμομέτρηση και θα είναι υποχρεωτική η αναφορά του ονοματεπώνυμου τους σε καρτελάκι που θα φέρουν σε εμφανές σημείο κατά την διάρκεια παραμονής τους στον χώρο της έκθεσης.
  5. Η συμμετοχή των επισκεπτών θα γίνεται μέσω ονομαστικής ηλεκτρονικής πρόσκλησης – BF κάρτα εισόδου (barcode), την οποία θα επιδεικνύουν κατά την είσοδο τους στον χώρο της έκθεσης όπου θα τηρείται λίστα επισκεπτών. Κατά την είσοδο τους στον χώρο θα γίνεται θερμομέτρηση.
  6. Η οργανώτρια εταιρία προκειμένου να εξασφαλίσει την καλύτερη εξυπηρέτηση των επαγγελματιών – επισκεπτών απαγορεύει ρητώς την είσοδο σε συνοδούς. Δικαίωμα εισόδου θα έχει αποκλειστικά και μόνο ο επαγγελματίας ατομικά.
  7. Υποχρεωτική η χρήση μάσκας προστασίας για τους εκθέτες και το προσωπικό τους εντός των χώρων της έκθεσης.
  8. Η διοργανώτρια εταιρεία οφείλει να αναπτύσσει πλάνο κανόνων διαχείρισης κρίσεων το οποίο: α) θα αναρτάται σε εμφανή σημεία και σε ηλεκτρονικά μέσα β) θα αποστέλλεται στους πελάτες-εκθέτες τους και γ) θα είναι διαθέσιμο στις ελεγκτικές αρχές.